בנפייבר - סיבים תזונתיים

  • ללא גלוטן
בנפייבר אבקת סיבים תזונתיים דקסטרין חיטה.
ניתן להוסיף בנפייבר באופן יומיומי למזונות ולמשקאות שאתה אוהב: למים, לקפה, למיץ ולמתכונים שונים שאוהבים. 

 

בנפייבר נטול גלוטן (פחות מ-20 ppm ,(ללא סוכר ונמס לחלוטין כך שלא ניתן להרגיש בו כלל!
מוסיפים כמות מומלצת של בנפייבר לכוס משקה או מזון רך, מערבבים היטב עד שנמס לחלוטין.

*המוצר אינו תרופה או תחליף לחיסון והוא לא נועד לטפל, לרפא או למנוע מחלות 
  • תכולה: 260 גרם
  • יחידה: 0.16 ₪ לגרם
  • זוג: 0.15 ₪ לגרם
יחידה 1
מחיר רגיל 69.90 ₪ מחיר באתר 42.00 ₪
במלאי
  • 39.95 ₪ לכמות של 2 ומעלה
+
הוסף למועדפים
זוג
במבצע
139.80 ₪79.90 ₪

בנפייבר סיבים תזונתיים נוסחה חדשה .

בנפייבר, מהפכה בעולם הסיבים התזונתיים. בנפייבר אבקת סיבים תזונתיים.
סיבים תזונתיים ללא טעם או ריח, המתמוסס לחלוטין במשקה ובמזון נוזלי עד שלא
ניתן לחוש בנוכחותו.
טבעי, 100% סיבים תזונתיים אבקת דקסטרין חיטה .

גודל: 261 גרם

לשיפור פעולת העיכול, לשמירה על המשקל ולאורח חיים בריא.

עשוי מגוואר-גאם: סיב תזונתי מסיס עם מבנה ייחודי המאפשר לו להתמוסס לחלוטין
במשקאות ובמזונות רכים.
דיאטנים ממליצים להוסיף סיבים תזונתיים. ארגוני הבריאות ממליצים על צריכה יומית
של 25-30 גרם סיבים תזונתיים ביום מתוכם 5-10 גרם סיבים פרה ביוטיים.
התזונה המערבית דלה בסיבים פרה-ביוטיים.
בנפייבר עוזר להשלים את החסר. כף אחת של בנפייבר מכילה 3 גרם של סיבים פרה ביוטיים,
כך שתוספת של 1-2 כפות בנפייבר מהווה תרומה משמעותית בהספקת סיבים לגוף.

מידע נוסף:
מהם סיבים תזונתיים ?
סיבים תזונתיים הם חלק ממזון מן הצומח שהקיבה האנושית אינה מסוגלת לעכל.
הם עוברים דרך מערכת העיכול מבלי שיתפרקו ויספגו במחזור הדם כמו מרכיבי מזון אחרים.
לשם השוואה, פרות שאוכלות דשא משתמשות בקיבה השניה שלהן על מנת לעכל אותו.
בני אדם אינם מסוגלים לעכל דשא מכיוון שאין להם מערכת נוספת זו.

מהי התועלת של סיבים תזונתיים לגוף ?
אנשים בדרך כלל מקשרים סיבים תזונתיים למניעת עצירות. זה נכון שסיבים תזונתיים
גורמים לאנשים לבקר יותר בשירותים, אבל יש להם תועלות נוספות כמו הפחתת השפעת סוכר
ועמילן על רמת הסוכר.

מדריך לצריכת סיבים תזונתיים:
- אם אינכם רגילים לצריכה רבה של סיבים תזונתיים, התחילו בכמות קטנה ליום והוסיפו מעט
בכל יום על מנת למנוע עומס פתאומי על הקיבה.

- וודאו כי אתם שותים הרבה מים בזמן שצורכים הרבה סיבים תזונתיים, מכיוון שסיבים תזונתיים
סופגים נוזלים. במקרה שלא שותים מספיק נוזלים הסיבים יכולים לגרום לעצירות.

- מכיוון שכמות גדולה של סיבים תזונתיים יכולה לספוג תרופות מומלץ לקחת תרופות שעה
לפני צריכת סיבים תזונתיים או שעתיים אחרי.