ספירולינה | ספירולינה במבצע | יתרונות הספירולינה

למבחר תוספי מזון , ספירולינה לחצו כאן

ספירולינה נוגד חימצון מעולה- בתהליך הנשימה המוגברת של הספורטאי, נכנס הרבה חמצן למערכת הגוף, תהליכי חימצון קורים כתופעת לוואי, רדיקלים חופשיים משתחררים ומגבירים את תהליכי ההזדקנות בגוף

בדופן התא של אצת הספירולינה ישנם ריכוזים גבוהים של סוכרים מורכבים, המתעכלים בקלות ומאפשרים ספיגה מלאה של כל הויטמינים והחומרים המזינים שבתוך תא האצה

ספירולינה  נפוצה באזורים חמים שטופי שמש כמו באגמי אפריקה ומקסיקו ובימים מלוחים חמים ושטופי שמש.
ספירולינה (מהווה מקור מרוכז של חומרי תזונה. יש לה עד 71% חלבון. למעלה מפי 3 מחלחבון בקר.

ספירולינה מכילה סידן בכמות פי 10 מאשר בכמות סידן המצויה בחלב
אצת ספירולינה יכולה לשמש כתוסף של חלבון, ברזל, B1 , B2 , ויטמין B12, ויטמין E.
ספירולינה היא מקור צמחי עשיר בצורה נדירה בברזל זמין מאוד לספיגה. בנוסף,קל מאוד לאכול אותה עם מזונות שמכילים שפע ויטמין C, ספירולינה  היא מקור מצויין לברזל איכותי.
לאצת ספירולינה  השפעה פיזיולוגית מגוונת וחשיבות תזונתית גבוהה מאחר והיא מכילה ריכוז גבוה של רכיבי תזונה (נוטריאנטים) החיוניים לתפקוד תקין של הגוף ומשמשים גם באופן תרפויטי לטיפול והקלה על מחלות שונות
ספירולינה הינה מזון טבעי, מזון מלא ומזון–על (Super Food). היא מכילה יותר מ- 100 רכיבי תזונה שונים ונחשבת לאחד המזונות המזינים ביותר הקיימים. ספירולינה  מכילה כ– 60% חלבון מלא איכותי המורכב מחומצות אמינו חופשיות. אצת הספירולינה מכילה גם מגוון רחב של ויטמינים, מינרלים ונוגדי חמצון שונים והיא משמשת כמזון מלא ומרוכז. מחקרים מוכיחים את תרומתה של אצת הספירולינה לבריאות ואת יכולתה להעניק אנרגיה. הספירולינה מתאימה לכל גיל ולכל אורח חיים.
ספירולינה  מולטי ויטמין ומינרל טבעיים
ספירולינה  לתפקוד אופטימלי של הגוף אנו זקוקים לתזונה המכילה מגוון רחב של ויטמינים ומינרלים. אצת הספירולינה מכילה מינונים גבוהים של ויטמנים ומינרלים ביחס טבעי האחד עם השני כך שהם נספגים בצורה אופטימלית ובלא חשש ממינון עודף או תופעות לוואי. .B ומגוון ויטמיני K, B12 בין השאר ניתן למצוא: ברזל, סידן, יוד, ויטמין נוגדי חמצון חומרי תזונה שמגנים על גופנו מנזקי רדיקלים חופשיים ורעלים שונים. נוגדי חמצון תורמים לבריאות תקינה, לעיכוב תהליכי הזדקנות ומסייעים לטיפול במחלות רבות (ובמיוחד כרוניות). ספירולינה מכילה מינונים גבוהים של נוגדי חמצון שונים בינהם בטא קרוטן ,SOD- סופראוקסיד דיסמוטאז כלורופיל ואלפי אנזימים אחרים.
ספירולינה מכילה כמויות גדולות של חלבון מושלם וזמין לגוף. החלבונים בספירולינה הם צמחיים וטבעיים והמבנה הפשוט החד תאי שלה מאפשר ספיגה מהירה וגדולה יותר בגוף מאשר האבקות לשתיה. בנוסף לחלבון הספירולינה מכילה אנזימים שדרושים לספיגת החלבונים,

 הספירולינה מספקת חומרי תזונה נגד אנמיה. ספירולינה מגבירה יצור תאי דם אדומים. רכיב  חיוני לטיפול בחוסר דם, ולסובלים מאנמיה.
 ספירולינה משפרת בריאות ותורמת לגדילה אצל ילדים והחלמה לאנשים חלשים וחולים.
 ספירולינה לחיזוק מערכת החיסון. ישנם מחקרים המעידים כי ספירולינה מכילה חומר היכול  לגרום למוות מבוקר של תאים סרטניים.
 לספירולינה  תכונות נוגדות חימצון, מונעת היתרבות של תאי סרטן, ספירולינה משפיעה  לטובה על מערכת החיסון על ידי הגברת והפעלת תאי דם לבנים מסוג קילרים המסוגלים  להשמיד תאי סרטן.
ספירולינה  חיונית ויקרת ערך במיוחד עבור הספורטאים, בהיותה מקור נוסף של חלבון ואנרגיה. מוצר זה מתעכל בקלות, מכיל מעט מאוד שומנים וחומרים המעמיסים על הגוף, והוא נספג בקלות בגוף. עד לא מזמן התמקדה ההתעניינות בספירולינה רק כאל מקור לחלבונים, ויטמינים ומיקרו-אלמנטים. בשנים האחרונות נערכו מחקרים רבים לבירור יכולות טיפוליות של ספירולינה, הרי לא במקרה מכינים אותה "מזון רפואי".
צריכת הספירולינה במשך חודש ימים מסייעת להסדרת חילוף החומרים ולהגנה כללית של הגוף ופועלת נגד רעלים ונגד אנמיה.

נתונים קליניים ותוצאות הניסויים הראו יכולות אדפטוגניות גבוהות בשימוש בספירולינה . הוכח כי שימוש בספירולינה מביאה להורדת רמת נוגדן E ומפחיתה רגישות לאלרגנים.

הספירולינה  היא מזון מרוכז ומשביע. כאשר נוטלים מס' כמוסות לפני האוכל, מתקבלת בלימת תאבון. לכן רצויי ליטול כמוסות ספירולינה עם הארוחה או לאחר הארוחה
לסיכום - מי צריך ספירולינה?
 כל מי שמעוניין בתזונה התורמת לבריאות, ספורטאים, שומרי משקל, אנשים הסובלים מדלקות פרקים, בעיות עיכול, מעייפות ואנשים שעובדים קשה ושעות רבות
מנה יומית של ספירולינה = 5 מנות של ירקות ופירות גזר
 3900% יותר בטא קרוטן מאשר בגזר חיוני למערכת החיסון ולבריאות העיניים,
אנטיאוקסידנט חזק תרד 2,300 % יותר ברזל מאשר בתרד
ספירולינה מעניקה אנרגיה,
סמירולינה מזון חשוב לבריאות הדם
ספירולינה 300% יותר סידן מאשר בחלב, חשוב לבריאות העצם
ספירולינה  375% יותר פרוטאין מאשר בטופו - חשוב לבניית השרירים.
ספירולינה  תוסף מזון המסייע להרזיה
לספירולינה  פי 31 יותר אנטיאוקסידנטים מאשר באוכמניות.
ספירולינה  תוסף מזון חשוב לתאי הגוף ומערכת החיסון.

ספירולינה היא מזון העתיד. מדובר במזון מרוכז, ספירולינה אוצרת בתוכה כמות מדהימה של חומרי תזונה כגון :חלבונים, חומצות אמינו, אנטי-אוקסידנטים, מינרלים, וויטמינים.
כולם נמצאים באיזון מושלם כמו שרק בטבע יכול להיות, מה שהופך את הספירולינה למקור אידיאלי בתפריט התזונה המאוזן והבריא.
בכל הקשור לספירולינה - מחקרים רבים הראו קשר ישיר בין נוכחות אנטי-אוקסידנטים לירידה בסיכון לחלות בסרטן.שיקום מסרטן כמו גם במחלות אנטי-אימיוניות אחרות.
ספירולינה עשירה ב : מינרלים: סלניום, מגנזיום, אבץ, נחושת, ברזל, כרומיום
חוסרים במינרלים מעיקים על מערכות הגוף וגורמים למחלות וחוסר אנרגיה.
ספירולינה היא מקור מרוכז ועשיר של סידן, אשלגן, זרחן.

ספירולינה עוזרת לגוף להתאושש מהר יותר ממחלה, אנטי דלקטית, מחזקת פעילות של המערכת החיסונית, מקור טוב לברזל לאמנים, מסיעת לניקוי הגוף ממתכות כבדות, עוזרת נגד עייפות כרונית, עוזרת לווסט את רמת הכולסטרול, מסיעת לשיפור הראיה.

{{obj.prop}}
  שם מוצר כמות מחיר
{{cart.name | cut:true:20:' ...'}} +- {{getPrice(cart) | number:2 }}
סהכ לתשלום {{total();}} ש"ח לקופה

© bteva | v 5.1.6