שאלות נפוצות

  • תוך כמה זמן אקבל את ההזמנה שלי?

    ההזמנה תגיע אליכם עם שליח תוך 1-4 ימי עסקים, אם ישובכם נמצא בין מטולה לדימונה.
    לישובים מרוחקים יותר ולישובים מעבר לקו הירוק - זמן המשלוח הינו עד 10 ימי עסקים

  • האם התשלום באתר מאובטח?

    הסליקה באתר מתבצעת דרך שירותי הסליקה של "טרנזילה סליקה" מקבוצת אינטרספייס, חברת סליקה באינטרנט המובילה בישראל. מערכת טרנזילה מאובטחת ברמת האבטחה הגבוהה ביותר - PCI Level 1, ומנוטרת יומית ע"י Mcafee Secure.

  • האם ניתן לבצע איסוף עצמי להזמנה?

    ניתן לאסוף הזמנה שהוזמנה באיסוף עצמי במשרדינו כפר סבא.
    האיסוף אפשרי רק לאחר קבלת הודעה בטלפון או סמס שההזמנה מוכנה לאיסוף.
    הכתובת לאיסוף: משעול בית הבד 23, כפר סבא.
    ניתן לאסוף את ההזמנות בימים א'-ה' בשעות 8:00-17:00.

  • האם ניתן לרכוש מוצרים במקום?

    כיוון שאנחנו פועלים במרכז לוגיסטי, אין אפשרות לבצע רכישה במקום. הרכישה תתאפשר דרך הטלפון או האתר בלבד.

  • מה אפשרויות התשלום באתר?

    ניתן לשלם על ההזמנה בכל כרטיס אשראי ישראלי (חוץ מדיינרס), בפייפאל, העברה בנקאית או בתשלום טלפוני.

  • המוצר החיפשתי אזל מהמלאי - מתי הוא יחזור?

    נשמח לעדכן אתכם על חזרת המוצר למלאי. על מנת לקבל הודעה מאיתנו כשהמוצר חוזר למלאי, יש להקליד את כתובת האימייל שלכם בעמוד המוצר, עליו תרצו לקבל עדכון.

  • איך אפשר לקבל קופונים והטבות?

    על מנת להנות מקופונים, הטבות ומבצעים, כדאי להירשם למועדון הלקוחות שלנו.

    חברי מועדון בי טבע אונליין נהנים מהנחה קבועה של 5% על כל מחירי האתר וכן, מקבלים מבצעים וקופונים בלעדיים באימייל.

  • האם ניתן לחלק את סכום הקניה לתשלומים?

    ניתן לחלק את הקניה לתשלומים לפי האפשרויות הבאות: החל מ-200 ₪ - 2 תשלומים, מ-300 ₪ - 3 תשלומים, מ-400 ₪ ומעלה - 4 תשלומים.